Dostępność: Zapytaj o dostępność
Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Dostawa złożonego roweru do klienta przez ROWER4U własnym transportem - 0,00 zł
Stan produktu: Nowy
Szutry, lasy i malownicze krajobrazy oferują jedne z najlepszych okazji do zaznania wolności i przygody. Ten lekki, wszechstronny aluminiowy rower jest idealnym sposobem na ucieczkę od wszystkiego i odkrywanie miejsc, o których zawsze myślałeś, ale w których nigdy nie jeździłeś.
Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.
Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.
Nowa, innowacyjna kierownica Contact XR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej.Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.
Rama z aluminium ALUXX pozwala skutecznie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, zapewniając płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.
Rozmiary | XS, S, M, ML, L, XL |
---|---|
Kolor | Cementowy |
Rama | Aluminium - ALUXX, wew. prowadzenie pancerzy, rura podsiodłowa D-Fuse, oś 12x142mm, zintegrowany zacisk wspornika siodła ISC, mocowanie hamulca FlatMount, mocowanie czujnika RideSense |
Widelec | Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2" - 1 1/8" OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm |
Tylny amortyzator | N/A |
Kierownica | GIANT Contact XR Ergo-Control, 31.8mm |
Wspornik kierownicy | GIANT Sport, 31,8mm, 6°, alu. |
Wspornik siodła | GIANT D-Fuse, alu. |
Siodło | NOWE Giant Approach |
Pedały | N/A |
Manetki | Shimano Sora, 2x9 |
Przerzutka przednia | Shimano Sora |
Przerzutka tylna | Shimano Sora |
Hamulce | Tektro MD-C550, tarczowe mech. |
Dzwignie hamulca | Shimano Sora |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano CH-HG400, 11x34 |
Łańcuch | KMC X9, Missing Link |
---|---|
Mechanizm korbowy | FSA Vero Pro, 32/48 |
Srodek suportu | FSA MegaExo, press fit |
Obręcze | GIANT S-X2 Disc, Tubeless, alu. |
Piasty | GIANT Sport by FORMULA, oś 12mm |
Szprychy | SAPIM Leader 28/28 |
Opony | GIANT CrossCut AT 2, 700x38C, 60TPI, TubeLess |
Dodatki | Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt błotnika |
Waga orientacyjna | 10,28 kg |
Giant Polska zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w każdej chwili i bez uprzedzenia zmian w odniesieniu do specyfikacji przedstawionych produktów. Zdjęcia przedstawiają serie próbne lub prototypy. Kolory na zdjęciach mogą różnić się od rzeczywistych. Oferta przedstawiona na tej stronie nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa. Zalecane ceny detaliczne mogą ulec zmianie. Podana waga roweru (bez pedałów) jest orientacyjna.
Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c.
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 450 | 470 | 490 | 510 | 530 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,5° | 73,0° | 72,5° | 72,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 540 | 550 | 565 | 575 | 590 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 135 | 150 | 165 | 180 | 195 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 70,5° | 70,5° | 71,0° | 71,0° | 71,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 75 | 75 | 71,6 | 71,6 | 71,6 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1025 | 1036 | 1041 | 1051 | 1067 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
K | STACK (mm) | 558 | 572 | 588 | 601 | 615 |
L | REACH (mm) | 375 | 381 | 385 | 391 | 402 |
M | PRZEKROK (mm) | 731 | 749 | 765 | 783 | 800 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 420 | 440 | 440 | 460 | 460 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.