Dostępność: Zapytaj o dostępność
Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Dostawa złożonego roweru do klienta przez ROWER4U własnym transportem - 0,00 zł
Stan produktu: Nowy
Kiedy prędkość jest twoją obsesją, to jest rower dla Ciebie. Trenujesz, przykładasz się do pracy, a ten rower zrobi resztę. Zbudowany tak, aby dać Ci przewagę wtedy, gdy naprawdę liczy się atak - w sprincie. Właśnie wtedy zapewnia oszczędność energii i osiągi pozwalające wygrywać wyścigi.
Model Propel Advanced SL Disc, opracowany i sprawdzony przez najlepszych sprinterów w zawodowym peletonie, zapewnia niezrównaną prędkość dzięki zintegrowanej konstrukcji aerodynamicznej. Opracowano go przy użyciu rozwiązania AeroSystem Shaping firmy Giant, co oznacza, że kształt i kąt każdej rury zoptymalizowano pod względem najmniejszego oporu. Rury mają kształt o przekroju ściętej elipsy, dzięki któremu rama jest wyjątkowo sztywna i superlekka. Całkowicie zintegrowane w ramie hamulce tarczowe w standardzie FlatMount i przelotowe osie zapewniają optymalną sztywność kół i wydajność hamowania. Zawodowe osiągi na szosie i niesamowita przewaga aerodynamiczna powodują, że nowy Propel Advanced SL Disc znacznie wyprzedza resztę peletonu.
Rozwiązanie AeroSystem Shaping będące efektem analizy obliczeniowej mechaniki płynów CFD (ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają najlepsze osiągi aerodynamiczne.
Hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Przelotowe osie zwiększają sztywność i poprawiają ogólne prowadzenie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz obręczą przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Rama z kompozytów klasy Advanced SL powstaje z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w tej kategorii.
Rozmiary | XS, S, M, ML, L, XL |
---|---|
Kolor | Sincity/Tęczowy czarny |
Rama | Kompozyt węglowy Advanced SL, suport PowerCore BB86-PressFit, zintegrowany wspornik siodła ISP, technologia AeroSystem Shaping, mocowanie hamulców tarczowych FlatMount, wew. prowadzenie pancerzy, mocowanie czujnika RideSense |
Widelec | Kompozyt węglowy Advanced SL, kompozytowa rura sterowa 1 1/2" - 1 1/4" OverDrive 2, technologia AeroSystem Shaping, hamulce tarczowe FlatMount |
Tylny amortyzator | N/A |
Kierownica | Giant Contact SLR Aero |
Wspornik kierownicy | Giant Contact SLR Aero |
Wspornik siodła | zintegrowany z ramą (ISP) |
Siodło | Giant Fleet SL |
Pedały | N/A |
Manetki | SRAM Force eTap AXS, 2x12 |
Przerzutka przednia | SRAM Force eTap AXS |
Przerzutka tylna | SRAM Force eTap AXS |
Hamulce | SRAM Force eTap AXS, hydr. |
Dzwignie hamulca | SRAM Force eTap AXS, hydr. |
Kaseta / Wolnobieg | SRAM Force, 12-speed, 10-28 |
Łańcuch | SRAM Force D1 |
---|---|
Mechanizm korbowy | SRAM Force D1 DUB, 35/48 z pomiarem mocy Quarq DZero |
Srodek suportu | SRAM DUB, pressfit |
Obręcze | Giant SLR 1 Carbon Disc (P:42mm, T:65mm) |
Piasty | Giant SLR 1 Carbon Disc , oś 12mm |
Szprychy | Giant SLR 1 Carbon Disc |
Opony | CADEX Race 25, tubeless, 700x25c, zwijane |
Dodatki | Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt licznika, jarzmo ISP (50mm), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem |
Waga orientacyjna | 7,90 kg |
Giant Polska zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w każdej chwili i bez uprzedzenia zmian w odniesieniu do specyfikacji przedstawionych produktów. Zdjęcia przedstawiają serie próbne lub prototypy. Kolory na zdjęciach mogą różnić się od rzeczywistych. Oferta przedstawiona na tej stronie nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa. Zalecane ceny detaliczne mogą ulec zmianie. Podana waga roweru (bez pedałów) jest orientacyjna.
Opracowany i sprawdzony przy wsparciu najszybszych sprinterów z ekipy CCC Team, Propel Advanced SL Disc zapewnia najwyższą prędkość dzięki zintegrowanej aerodynamice. Został zaprojektowany z wykorzystaniem technologii AeroSystem Shaping, co oznacza, że każdy kształt i kąt rury jest zoptymalizowany pod kątem minimalnego oporu. Rury te mają kształt ściętej elipsy, dzięki czemu rama jest wyjątkowo sztywna i superlekka. Technologia hamulców tarczowych jest zintegrowana z ramą z zaciskami flat mount oraz osiami przelotowymi, co zapewnia optymalną sztywność kół i skuteczność hamowania. Propel Advanced SL Disc zapewnia osiągi na drogach na poziomie zawodowym i najlepszą przewagę aerodynamiczną.
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
S | M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 710 | 740 | 770 | 790 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 535 | 550 | 570 | 580 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 130 | 145 | 165 | 185 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 72,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 60 | 57 | 57 | 57 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 970 | 976 | 997 | 1007 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 68 | 68 | 65 | 65 |
K | STACK (mm) | 529 | 545 | 562 | 581 |
L | REACH (mm) | 378 | 383 | 398 | 402 |
M | PRZEKROK (mm) | 769 | 787 | 807 | 829 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 420 | 420 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 90 | 100 | 110 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.