Dostępność: Zapytaj o dostępność
Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Dostawa złożonego roweru do klienta przez ROWER4U własnym transportem - 0,00 zł
Stan produktu: Nowy
Ten kompozytowy rower szosowy zapewnia prawdziwą przewagę podczas sprintu oraz jazdy solo. Dzięki aerodynamicznej ramie, zintegrowanemu systemowi kół Giant WheelSystem i technologii hamulców tarczowych, zyskujesz nowy poziom wydajności i prowadzenia na drodze, które pomogą Ci zdobyć podium.
Przecinająca powietrze szosowa wyścigówka, drobiazgowo optymalizowana tak, by zapewniała najlepsze w tej klasie szosowe osiągi aerodynamiczne w trakcie sprintów i czasówek. Rama ręcznie produkowana z kompozytów klasy Advanced tworzy rower, który jest lekki i sztywny, zapewniając ostrą, precyzyjną jazdę. Jego hamulce tarczowe są całkowicie zintegrowane w ramie dzięki mocowaniu w standardzie FlatMount i osiom przelotowym, zaprojektowanym, aby zoptymalizować zastosowanie tych rozwiązań. Sprinty, samotne ucieczki, ostre wiraże i strome zjazdy – Propel Advanced Pro Disc pozwoli Ci przeciąć powietrze i zyskać przewagę nad rywalami.
Rozwiązanie AeroSystem Shaping będące efektem analizy obliczeniowej mechaniki płynów CFD (ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR zapewniają najlepsze osiągi aerodynamiczne.
Hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Standard FlatMount i przelotowe osie zwiększają sztywność i poprawiają ogólne prowadzenie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz obręczą przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Rama z kompozytów klasy Advanced powstaje z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w tej kategorii.
Rozmiary | XS, S, M, ML, L, XL |
---|---|
Kolor | Chryzokola/Czarny |
Rama | Kompozyt węglowy Advanced, technologia AeroSystem Shaping, suport PowerCore BB86 - PressFit, mocowanie hamulców tarczowych FlatMount, wew. prowadzenie pancerzy, mocowanie czujnika RideSense |
Widelec | Kompozyt węglowy Advanced, kompozytowa rura sterowa 1 1/2" - 1 1/4" OverDrive 2, technologia AeroSystem Shaping, hamulce tarczowe FlatMount |
Tylny amortyzator | N/A |
Kierownica | Giant Contact SLR Aero |
Wspornik kierownicy | Giant Contact SL Aero |
Wspornik siodła | Giant Vector, kompozytowy |
Siodło | Giant Fleet SL |
Pedały | N/A |
Manetki | Shimano Ultegra Di2, 2x11 |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra Di2 |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra Di2 |
Hamulce | Shimano Ultegra, hydr. |
Dzwignie hamulca | Shimano Ultegra, hydr. |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Ultegra, 11-30 |
Łańcuch | KMC X11SL-1 |
---|---|
Mechanizm korbowy | Shimano Ultegra, 36/52, z pomiarem mocy Giant Power Pro |
Srodek suportu | Shimano, pressfit |
Obręcze | Giant SLR 1 Carbon Disc (P:42mm, T:65mm) |
Piasty | Giant SLR 1 Carbon Disc , oś 12mm |
Szprychy | Giant SLR 1 Carbon Disc |
Opony | CADEX Race 25, tubeless, 700x25c, zwijane |
Dodatki | Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt licznika (Giant & Garmin), kabel ładowania PowerPro |
Waga orientacyjna | 7,80 kg |
Giant Polska zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w każdej chwili i bez uprzedzenia zmian w odniesieniu do specyfikacji przedstawionych produktów. Zdjęcia przedstawiają serie próbne lub prototypy. Kolory na zdjęciach mogą różnić się od rzeczywistych. Oferta przedstawiona na tej stronie nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa. Zalecane ceny detaliczne mogą ulec zmianie. Podana waga roweru (bez pedałów) jest orientacyjna.
Szczegółowo dopracowany z myślą o najlepszych w swojej klasie osiągach, ten ostry jak brzytwa rower wyścigowy został stworzony, by ścigać się na nim i wygrywać. Rama jest ręcznie wykonana z materiału kompozytowego klasy Advanced, dzięki czemu rower jest lekki i sztywny, a jednocześnie zapewnia responsywną jazdę. Komponenty są tak bardzo zintegrowane, jak to tylko możliwe, z gładkimi liniami kierownicy i mostka, wewnętrznym prowadzeniem linek i systemem kół Giant WheelSystem, który wykorzystuje tylną obręcz 65 mm dla maksymalnych osiągów aerodynamicznych i płytszą 42 mm z przodu dla dodatkowej kontroli. Nawet hamulce tarczowe są zintegrowane z ramą, z zaciskami typu flat mount oraz osiami przelotowymi.
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
XS | S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 465 | 500 | 520 | 545 | 575 | 595 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,5° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 72,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 515 | 535 | 550 | 570 | 580 | 605 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 120 | 130 | 145 | 165 | 185 | 200 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 71,0° | 72,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 70 | 60 | 57 | 57 | 57 | 57 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 972 | 970 | 976 | 997 | 1007 | 1021 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 70 | 68 | 68 | 65 | 65 | 65 |
K | STACK (mm) | 517 | 529 | 545 | 562 | 581 | 595 |
L | REACH (mm) | 372 | 378 | 383 | 398 | 402 | 412 |
M | PRZEKROK (mm) | 744 | 769 | 787 | 807 | 829 | 843 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 80 | 90 | 100 | 110 | 110 | 120 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.