Dostępność: Zapytaj o dostępność
Koszt wysyłki: od 120,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Dostawa złożonego roweru do klienta przez ROWER4U własnym transportem - 120,00 zł
Stan produktu: Nowy
Jedź dłużej, szybciej i z łatwością pokonuj nierówne drogi dzięki ramie i zintegrowanym komponentom zaprojektowanym z myślą o zgodności. Od gran fondo po epickie przejażdżki solo, ten lekki rower kompozytowy to wszystko, czego potrzebujesz na najbardziej wymagające dni.
Rama Defy Advanced Pro, ręcznie wykonana z kompozytów klasy Advanced, ma kształty rur zoptymalizowanych do pochłaniania wstrząsów i drgań podczas jazdy. Mimo płynnej jazdy zapewnia poczucie sztywności, lekkości i energii podczas wspinaczek, przyspieszania i pokonywania zakrętów. Wykonuje się ją ze specjalnie układanego włókna węglowego, co zapewnia wysoką jakość i efektywność jazdy, która pozwala sprawdzać granice swojej wytrzymałości. Dla zapewnienia większej kontroli wyposażony jest w hamulce tarczowe w standardzie FlatMount i osiami przelotowymi 12 mm. Technologia D-Fuse zastosowana w sztycy i kierownicy również pozwala zmniejszać drgania podczas jazdy, zapewniając płynną, amortyzowaną jazdę.
Zaawansowana technologicznie rama kompozytowa została zaprojektowana specjalnie do szosowej jazdy endurance, zapewniając płynność i mniejsze zmęczenie podczas pokonywania długich tras. Technologia D-Fuse zastosowana w sztycy i kierownicy płynnie współpracuje z ramą, aby pochłaniać wstrząsy i drgania podczas jazdy.
Zastosowanie hamulców tarczowych w standardzie FlatMount i osiami przelotowymi 12 mm z przodu i z tyłu zapewnia bardziej niezawodną siłę hamowania i większą kontrolę, nawet na mokrej drodze i na wybojach.
Geometria szosowa endurance, zwiększony prześwit opony (do 35C) i całkowita integracja hamulców tarczowych pozwalają radzić sobie z różnorodnymi drogami i warunkami, od gładkich nawierzchni po wyboiste boczne drogi i górskie przełęcze.
Rozmiary | XS, S, M, ML, L, XL |
---|---|
Kolor | Kameleon Neptune |
Rama | Advanced-Grade kompozytowy, disc |
Widelec | Advanced-Grade kompozytowy, full-kompozytowy OverDrive 2 steerer, disc |
Tylny amortyzator | N/A |
Kierownica | Giant Contact SLR D-Fuse |
Wspornik kierownicy | Giant Contact SL |
Wspornik siodła | Giant D-Fuse SLR, kompozytowy |
Siodło | Contact Fleet SL |
Pedały | N/A |
Manetki | Shimano Ultegra Di2 |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra Di2 |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra Di2 |
Hamulce | Shimano Ultegra, hydr. |
Dzwignie hamulca | Shimano Ultegra, hydr. |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Ultegra, 11x34 |
Łańcuch | KMC X11SL-1 |
---|---|
Mechanizm korbowy | Shimano Ultegra, 34/50 miernik mocy Giant PowerPro |
Srodek suportu | Shimano, press fit |
Obręcze | Giant SLR-1 42 Carbon Disc |
Piasty | Giant SLR-1 42 Carbon Disc , oś 12mm |
Szprychy | Giant SLR-1 42 Carbon Disc |
Opony | Giant Gavia Fondo 1, tubeless, 700x32c, zwijane |
Dodatki | Uchwyt licznika (Giant, Garmin) & GoPro, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt błotnika, kabel ładowania PowerPro, ładowarka i kabel ładowania Di2 |
Waga orientacyjna | 7,60 kg |
Giant Polska zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w każdej chwili i bez uprzedzenia zmian w odniesieniu do specyfikacji przedstawionych produktów. Zdjęcia przedstawiają serie próbne lub prototypy. Kolory na zdjęciach mogą różnić się od rzeczywistych. Oferta przedstawiona na tej stronie nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa. Zalecane ceny detaliczne mogą ulec zmianie. Podana waga roweru (bez pedałów) jest orientacyjna.
Dzięki doskonałemu połączeniu sztywności i podatności, Defy Advanced Pro zapewnia płynną, szybką jazdę nawet na nierównych drogach. Jego innowacyjne technologie obejmują kompozytową sztycę D-Fuse i kompozytową kierownicę Contact SLR D-Fuse. Te zintegrowane komponenty kokpitu działają jako system zwiększający podatność i redukujący wstrząsy i wibracje na drodze. Rama kompozytowa klasy Advanced jest również zintegrowana z hamulcami tarczowymi, z płaskimi klapkami hamulca tarczowego i 12-milimetrowymi przednimi i tylnymi osiami przelotowymi oraz prześwitem na opony o dużej objętości do 35 mm. Powiększona i zwężająca się rura sterowa OverDrive 2 zwiększa precyzję pokonywania zakrętów, a dolna rura MegaDrive i suport PowerCore zapewniają precyzyjne prowadzenie i wiodącą w klasie efektywność pedałowania.
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 480 | 515 | 535 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 545 | 560 | 575 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 160 | 185 | 205 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 72,5° | 72,5° | 72,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 58,2 | 58,2 | 58,2 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 998 | 1010 | 1025 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 420 | 420 | 420 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 75 | 70 | 70 |
K | STACK (mm) | 567 | 586 | 605 |
L | REACH (mm) | 377 | 381 | 390 |
M | PRZEKROK (mm) | 786 | 816 | 835 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 420 | 420 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 100 | 100 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 172,5 | 172,5 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.